VERENIGINGSNIEUWS

• René Olthuisprijs
  • Ledenbestand

Even voorstellen

De NOV heeft onlangs een nieuwe voorzitter gekregen in de persoon van lkol Niels van Woensel. Hij werd geboren op 29 september 1979 te Haarlem en in 1997 begon zijn militaire carrière op de KMA in Breda, als cadet bij het dienstvak van de Technische Dienst. Na zijn opleiding heeft hij diverse functies vervuld bij hersteleenheden van de Koninklijke Landmacht, in Havelte en ’t Harde. Ook heeft hij enkele buitenlandse plaatsingen achter de rug, in Heidelberg en Münster. In 2006 werd hij uitgezonden naar Afghanistan en in 2021 voltooide hij de Hogere Defensie Vorming (HDV).

Ook de belangenbehartiging mocht zich in zijn warme belangstelling verheugen, zo was hij onder andere actief als onderhandelaar voor de GOV|MHB. Niels heeft een vriendin en twee kinderen van zes en veertien jaar en woont in Dülmen in Duitsland. Zijn hobby’s zijn reizen, (water-)sport en leuke dingen doen met de kinderen.

Het bestuur van de NOV en de redactie van Carré wensen Niels veel succes als onze voorzitter de komende jaren. Om in de taal van zijn woonplaats te spreken: Es gibt viel zu tun, packen wir es an.

Redactie

Via social media kunt u Niels ook bereiken: LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/niels-van-woensel-942298156

René Olthuisprijs

De Vereniging Informatici Defensie zoekt de beste scriptie of publicatie over informatiemanagement, informatievoorziening en/of informatietechnologie in relatie tot Defensie.

Ledenbestand

Nieuwe leden

De NOV heeft veertien nieuwe leden welkom mogen heten, waaronder drie bijzondere leden.

In memoriam

In de afgelopen periode zijn ons de volgende leden ontvallen:

Kap b.d. N. den Oudsten (logistiek) 13 – 06 – 2021 Lkol b.d. P. v. Amerongen (logistiek) 04 – 07 – 2021 Kap. b.d. B.J. Buxtorff (infanterie) 01 – 01 – 2020 Lkol b.d. K.F.J. Joling (verbindingsdienst) onbekend Maj b.d. J.A.I. v.d. Linden (logistiek) 16 – 05 – 2021 Lkol b.d. C.S.J.C. Nuytens (KLu) 15 – 07 – 2021 Wed. M.A.H. v. Hijstee – Baghus 13 – 07 – 2021 Maj b.d. J. Knegtering (logistiek) 21 – 08 – 2021 Kap b.d. H. Withoff (genie) onbekend Cdre b.d. F.G. Kuijvenhoven (KLu) 26 – 08 – 2021 Het hoofdbestuur betuigt de nabestaanden oprechte deelneming met hun verlies.